Испорука топлотне енергије у граду, одвија се без већих проблема, мањи пробоји на топлификационој мрежи, који се у неким деловима појављују, у фази су санације након чега се прикључују на комплетан топлификациони систем. Топлана уредно испоручује топлотну енергију, радници топлификације су на терену и отклањају недостатке по пријавама корисника. Котларница Бањско поље је у редовном режиму рада, што значи без застоја, могуће интервенције се отклањају по пријавама корисника. Топла потрошна вода у насељу НГЦ се испоручује уредно и без већег броја рекламација од стране корисника. Осим контроле и санације топлификационе мреже, по потреби, изводе се и радови на допунама мреже у топлотним подстаницама као и појединим деловима топлификационог система, санирају се цурења у прикључним шахтама, ради се и на провери вреловодних вентила у шахтама, демонтажи, испирању и монтажи измењивача у топлотним подстаницама, поправкама циркулационих пумпи након цурења и њихова монтажа, монтажа прекидних вентила као и озрачних славина на регистрима. Подсећамо да је топлификациона мрежа, која се простире на територији целог града, дуга преко 200 километара. Поједине деонице су у употреби преко 40 година па су самим тиме и подложне учесталим пробојима. Због тога топлана наглашава да ће и убудуће, као што је то и до сада радила, настојати да у што краћем року санира настале пробоје на мрежи и обнови испоруку топлотне енергије за грејање. Део активности обухвата и решавање проблема корисника даљинског грејања које се састоји од хитних послова на замени вентила, озрачних славина, цурења грејних тела (радијатора), замени вертикала, решавање проблема цурења водомера и испоруке топле потрошне воде као и проверу квалитета грејања по захтевима корисника. Појединачне рекламације корисници могу упутити диспечерском центру топлане на бр.тел. 426-398 или бесплатним позивом на 0800/30 30 31 (само за позиве са фиксне мреже) Приликом позива потребно је навести: • Име и презиме • Предмет рекламације • Улицу и број стана • Бр.телефона