ЈКП Топлана Бор – Од почетка грејне сезоне, топлана испоруку топлотне енергије за грејање усклађује са спољном температуром. “При ниским спољним температурама, као и у случајевима посебних техничких решења, у циљу техничке заштите система и обезбеђивања прописаних температура, енергетски субјект може продужити грејни дан или вршити непрекидну испоруку топлотне енергије, и да при томе рационално газдује енергијом“. (Одлука о условима и начину снабдевања топлотном енергијом, XI Снабдевање и квалитет топлотне енергије, члан 41)
Од почетка грејне сезоне топлана је испоруку топлотне енергије вршила, осим у периоду грејног дана, и у режиму непрекидног рада, што значи 24 сата. Број дана као и време испоруке топлотне енергије могу се видети у следећој табели.
ВРЕМЕ РАДА | БРОЈ ДАНА |
24:00 |
18 |
20:00 – 24:00 |
12 |
до 20:00 | 80 |
Напомена
– Период обрађених података 6.10.2016. – 24.01.2017.
– За податак који се односи на рад до 20:00 сати, потребно је истаћи да је се у већем броју дана топлотна енергија испоручивала 16:00, 17:00 и 18:00 сати.
Са оваквим режимом рада, који се примењује од почетка грејне сезоне, наставиће се и у наредном периоду. На тај начин, корисницима ће бити осигурано уредно и квалитетно грејање а систем даљинског грејања биће заштићен.
Преко 11.000 станова који су прикључени на систем даљинског грејања, снадбевају се довољном количином топлотне енергије да би се одржале прописане температуре грејног простора и станови били топли.
Подсећамо да појединачне рекламације корисници могу упутити на бр.телефона 426-398 као и
0800/ 30 30 31. Приликом позива потребно је навести:
- Име и презиме
- Предмет рекламације
- Улицу и број стана
- Број телефона за контакт
Своје писане примедбе корисници могу предати на шалтеру који се налази у објекту РЈ Топлификације у улици Ђ.А.Куна бр.12 сваког радног дана од 7 до 15 сати.
ЈКП “Топлана“ Бор