Стање система даљинског грејања у граду на дан 31.12.2015 год.
Систем даљинског грејања у потпуности је функционалан, на вреловодној и топловодној мрежи нема застоја, што значи да се испорука топлотне енергије у граду одвија без већих проблема.
Топлан уредно испоручује топлотну енергију, радници Топлификације су на терену и отклањају недостатке по пријавама грађана. Котларнива Бањско поље је у редовном режиму, што значи да ради без застоја, могуће интервенције се отклањају по пријавама корисника.
Топлотна енергија за грејање и припрему топле потрошне воде у насељу Нови градски центар испоручује се уредно и без рекламација од стране корисника.
Позиве диспичерском центру од јутрос упутио је мали број корисника што значи да је грејање у граду уредно и задовољавајуће.
У случају рекламације, корисницима је доступан телефон диспечерске службе 426-398 и 426-520.
Приликом позива потребни је да наведете:
- Предмет рекламације
- Улицу и број
- Број стана
- Име и презиме
- Број телефона
Свим нашим суграђанима,
овим путем преносимо топле жеље за срећну и успешну 2016 годину.
С поштовањем
ЈКП “Топлана“ Бор