Од почетка грејне сезоне, топлана се суочава се са пријавама појединих грађана који се жале на квалитет испоручене топлотне енергије. Техничке службе и мајстори топлане свакодневно обављају интервенције по позивима грађана који упућују рекламације на неадекватан квалитет грејања у појединим зградама.
Након провера топлотних подстаница установљено је да су оне у исправном стању и да испоручују топлотну енергију по параметрима спољне температуре. Даљом провером, стручних лица топлане, уочени су проблеми у самим зградама где се могу видети зачепљења у хоризонталним деловима секундарне инсталације.
Решење за овакву врсту проблема је у замени дела зачепљене топлотне инсталације, које је у надлежности управника стамбене заједнице.
У прилогу слике изгледа зачепљене инсталације.