Радови на санацији дела вреловодне мреже у насељу ГХИ завршени су јуче у поподневним сатима око 17:30 након чега је успостављена редовна испорука топлотне енергије за грејање. Фото прилог:








Данас 5. фебруар 2025 год. радници топлане започеће са санацијом дела вреловода у улици Др.Миловановића бб. Део улице Др.Миловановића од броја 7 до 11 и све остале улице које се укрштају, биће затворена за саобраћај од 12:00 часова до завршетка радова.
Због извођења санационих радова прекид у испоруци топлотне енергије за грејање за имају корисници на следећим адресама:
Нормализација у испоруци топлотне енергије очекује се у току дана.
Након завршеих радова наставиће се уобичајнином динамиком испоруке топлотне енергије за грејање.
Захваљујемо се корисницима на стрпљењу и разумевању
Подстанице у Новом градском центру које испоручју топлу потрошну воду, у континуитету 24 сата током читаве године, су у функционалном стању.
Појединачне кварове у зградама и становима који се односе на потрошњу топле воде и цурења на инсталацијама, корисници могу да пријаве на бројеве телефона диспечерског центра топлане 030/426 398 или бесплатним позивом, али само преко фиксног телефона, на број 0800/ 30 30 31.
Рекламације које су пријављене у протеклом периоду радници топлификације решавали су по приоритету и у што краћем временском року.
4. фебруар 2025год.
Испорука топлотне енергије у граду, одвија се без већих проблема, мањи пробоји на топлификационој мрежи, који се појављују у неким деловима, у фази су санације након чега се прикључују на комплетан топлификациони систем. Испорука топлотне енергије за грејање испоручије се, у складу са просечном спољном температуром, у дневно /ноћном режиму који подразумева испоруку 24 сата бес престанка.
Топлана уредно испоручује топлотну енергију, радници топлификације су на терену и отклањају недостатке по пријавама корисника.
Котларница Бањско поље је у редовном режиму рада, што значи без застоја, могуће интервенције се отклањају по пријавама корисника.
Топла потрошна вода у насељу НГЦ се испоручује уредно и без већег броја рекламација од стране корисника.
Појединачне рекламације корисници могу упутити диспечерском центру топлане на бр.тел. 030/426-398 или бесплатним позивом на 0800/30 30 31 (само за позиве из фиксне мреже) приликом позива потребни је да се наведе:
Писане примедбе могу се предати на шалтеру који се налази у РЈ“ Топлификација“ на адреси Ђорђе Андрејевића Куна бр.12, сваког дана од 7 -15 сати.
Ових дана радници топлане очитавају стања на водомерима за топлу потрошну воду, у насељу Нови градски центар, за месец јануар текуће године.
Тачно очитано стање водомера је у обостраном интересу, како за кориснике услуга, тако и за ЈКП “Топлана“ Бор.
Због тога подсећамо кориснике услуга, да у нареденом периоду, омогуће овлашћеним лицима приступ мерним местима, тамо где то до сада није било могуће као и да своје водомере редовно одржавају у исправном стању.