Систем даљинског грејања у потпуности је функционалан, испорука топлотне енергије у граду одвија се у режиму 24 сата непрекидно и без већих проблема.
Са оваквим режимом рада, који се примењује од почетка грејне сезоне, наставиће се и у наредном периоду. На тај начин, корисницима ће бити осигурано уредно и квалитетно грејање а систем даљинског грејања биће заштићен.
Санациони радови на топлификационој мрежи су драстично смањени у односу на исти период у прошлој грејној сезони што уједно смањује и губитке на мрежи и доприноси већој уштеди.
На залихама у топлани има 5.500 т угља, испоруке угља одвија се према утврђеној динамици тако да грађани у наставку грејне сезоне могу да очекују и даље добро грејање.
Топлана и данас 21.11.2017 год. уредно испоручује топлотну енергију; радници топлификације су на терену, и отклањају недостатке по пријавама грађанама.
Котларница Бањско поље је у редовном режиму рада, што значи да ради без застоја. Могуће интервенције се отклањају по пријавама грађана.
Интервенције мањег обима (цурење грејних тела/ радијатора, замена вентила, допуне мреже у подстаници, цурење и замена топлотних водомера, проблеми са са испоруком топле потрошне воде, обављају се уобичајно по приоритету и обично се решавају у року од 24 сата
Подсећамо да појединачне рекламације корисници могу упутити на бр.телефона 426-398 као и
0800/ 30 30 31. Приликом позива потребно је навести:
- Име и презиме
- Предмет рекламације
- Улицу и број стана
- Број телефона за контакт