НЕПРОМЕЊИВ  РЕЖИМ  РАДА  ТОПЛАНЕ

Систем даљинског грејања у потпуности је функционалан, испорука топлотне енергије у граду одвија се у режиму 24 сата непрекидно и без већих проблема.

Са оваквим режимом рада, који се примењује од почетка грејне сезоне, наставиће се и у наредном периоду. На тај начин, корисницима ће бити осигурано уредно и квалитетно грејање а систем даљинског грејања биће заштићен.

 

Санациони радови на топлификационој мрежи су драстично смањени у односу на исти период  у прошлој грејној сезони што уједно смањује и губитке на мрежи и доприноси већој уштеди.

 

На залихама у топлани има 5.500 т угља,  испоруке угља одвија се према утврђеној динамици тако да грађани у наставку грејне сезоне могу да очекују и даље добро грејање.

 

 

 

Топлана и данас 21.11.2017 год. уредно испоручује топлотну енергију; радници топлификације су на терену, и отклањају недостатке по пријавама грађанама.

 

Котларница Бањско поље је у редовном режиму рада, што значи да ради без застоја. Могуће интервенције се отклањају по пријавама грађана.

 

Интервенције мањег обима (цурење грејних тела/ радијатора, замена вентила, допуне мреже у подстаници, цурење и замена топлотних водомера, проблеми са са испоруком топле потрошне воде, обављају се уобичајно по приоритету и обично се решавају у року од 24 сата

 

Подсећамо да појединачне рекламације корисници могу упутити на бр.телефона 426-398 као и

0800/ 30 30 31. Приликом позива потребно је навести:

  • Име и презиме
  • Предмет рекламације
  • Улицу и број стана
  • Број телефона за контакт

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *