17.01.2017. – Систем даљинског грејања је у функционалном стању, и сви топлотни извори на време су стартовали. Топлана као и котларница Бањско поље уредно испоручује топлотну енергију, радници су на терену и отклањају недостатке по пријавама корисника.
У току преподнева радници топлане радиће на следећим адресама:
Студентски дом – интервенција на измењивачу топлоте
Николе Пашића бр.62 – интервенција на топлификационој мрежи
Пере Радовановића бр 12 – интервенција због цурења грејног тела
Ђорђе Андрејевић “Кун“ бр.21 – интервенција у подстаници
Сервис пумпе – радионички радови
Интервенције мањег обима (цурење грејних тела/ радијатора, замена вентила, допуне мреже у подстаници, цурење и замена топлотних водомера, проблеми са испоруком топле потрошне воде, обављају се уобичајно по приоритету и обично се решавају у року од 24 сата.
Подсећамо да појединачне рекламације корисници могу упутити на бр.телефона 426-398 као и
0800/ 30 30 31. Приликом позива потребно је навести:
- Име и презиме
- Предмет рекламације
- Улицу и број стана
- Број телефона за контакт
ЈКП “Топлана“ Бор