Испорука топлотне енергије у граду, одвија се без већих проблема, пробоји на топлификационој мрежи, који се у неким деловима појављују, у фази су санације након чега се прикључују на комплетан топлификациони систем.
Топлотна енергија за грејање и припрему топле потрошне воде у насељу НГЦ испоручије се у континуитету 24 сата.
Топлана уредно испоручује топлотну енергију, радници топлификације су на терену и отклањају недостатке по пријавама. Котларница Бањско поље је у редовном режиму рада, што значи без застоја, могуће интервенције се отклањају по пријавама корисника.
Подсећамо да је вреловодна и топлотна мрежа, која се простире на територији читавог града, дуга преко 200 км. Поједине деонице су у употреби више од 35 година па су самим тиме и подложне учесталим пробојима.
Због тога топлана наглашава да ће наставити, као што је и до сада, да у што краћем року санира евентуалне пробоје на мрежи и обнови испоруку топлотне енергије за грејање.
Осим санације топлификационе мреже, по потреби, изводе се и радови на допунама мреже у топлотним подстаницама као и појединим деловима топлификационог система, санирају се цурења у прикључним шахтама, ради се и на провери вреловодних вентила у шахтама, демонтажи, испирању и монтажи измењивача у топлотним подстаницама, поправкама циркулационих пумпи након цурења и њихова монтажа, монтажа прекидних вентила као и озрачних славина на регистрима.
Део активности обухвата и решавање проблема корисника даљинског грејања које се састоји од послова на замени вентила, озрачних славина, цурења грејних тела (радијатора), замени вертикала, решавање проблема цурења водомера и испоруке топле потрошне воде као и проверу квалитета грејања по захтевима корисника.
Појединачне рекламације корисници могу упутити на бр.тел. 426-398 (за кориснике који су без грејања као и пријава цурења воде из инсталација)
Приликом позива потребно је навести:
- Име и презиме
- Предмет рекламације
- Улицу и број стана
- Бр.телефона
С поштовањем,
ЈКП Tоплана Бор