Испорука топлотне енергије у граду, одвија се без већих проблема, мањи пробоји на топлификационој мрежи, који се у неким деловима појављују, у фази су санације након чега се прикључују на комплетан топлификациони систем.
Топлана уредно испоручује топлотну енергију, радници топлификације су на терену и отклањају недостатке по пријавама корисника. Котларница Бањско поље је у редовном режиму рада, што значи без застоја, могуће интервенције се отклањају по пријавама корисника.
Топла потрошна вода у насељу НГЦ се испоручује уредно и без већег броја рекламација од стране корисника.
Појединачне рекламације корисници могу упутити диспечерском центру топлане на бр.тел. 426-398 или бесплатним позивом на 0800/30 30 31 (само за позиве из фиксне мреже) приликом позива потребни је да се наведе:
- Предмет рекламације
- Улица и број
- Број стана
- Име и презиме
- Број телефона
Писане примедбе могу се предати на шалтеру који се налази у РЈ“ Топлификација“ на адреси Ђорђе Андрејевића Куна бр.12, сваког дана од 7 -15 сати.