3.03.2015 – ЈКП Топлана Бор »» стање система

Топлана уредно испоручује топлотну енергију, радници топлификације су на терену и отклањају недостатке по пријавама. Котларница Бањско поље је у редовном режиму рада, што значи без застоја, могуће интервенције се отклањају по пријавама корисника.

 

Део активности радника топлане усмерен је на решавање проблема корисника даљинског грејања који се састоје од послова на замени вентила, озрачних славина, санацији цурења грејних тела (радијатора), решавање проблема цурења водомера и испоруке топле потрошне воде као и проверу квалитета грејања по захтевима корисника.

 

Топла потрошна водa у насељу Нови градски центар испоручује се у континуитету 24 сата.

 

Појединачне рекламације корисници могу упутити на бр.тел. 426-398 (за кориснике који су без грејања као и пријава цурења воде из инсталација)

 

Приликом позива потребно је навести:

  • Име и презиме
  • Предмет рекламације
  • Улицу и број стана
  • Бр.телефона

 

 

С поштовањем,

ЈКП  Tоплана  Бор

Оставите одговор

Ваша адреса е-поште неће бити објављена. Неопходна поља су означена *