Систем даљинског грејања је функционалан, испорука топлотне енергије у граду одвија се по плану рада и без застоја. ЈКП “Топлна“ Бор уредно испоручује топлотну енергију, радници РЈ “Топлификација“ су на терену и отклањају недостатке по пријавама. Котларнива Бањско поље је у редовном режиму рада, што значи да ради без застоја. Могуће интервенције се отклањају по пријавама грађана.
У слушају рекламације, корисницима је доступан телефон диспечерске службе 426 -398 а своје писане примедбе могу предати на шалтеру који се налази у објекту РЈ“Топлификација“ у улици Ђ.Андејевића Куна бр.12.
Део активности, радника топлане, обухвата и решавање проблема корисника даљинског грејања који се састоје од послова на замени вентила, озрачних славина, цурења грејних тела (радијатора), замени вертикала, решавање проблема цурења водомера и испоруке топле потрошне воде као и проверу квалитета грејања по захтевима корисника.
Топла потрошна вода у насељу НГЦ испоручије се у уредно и без рекламација од стране корисника.
Позиве диспечерском центру, од јутрос, упитио је мали број корисника шти значи да је грејање у граду уредно и задовољавајуће.
С поштовањем,
ЈКП Tоплана Бор